Asta Rancienė
Ikimokyklinio ugdymo pedagogė (auklėtoja)
Vaikai ne šiaip sau klausinėja, ar juos mylime. Jiems maža tuo tikėti, jie nori tai žinoti. Jie turi tokią teisę – mėgautis švelnumu, patirti gerumą.
Asta Rancienė
Ikimokyklinio ugdymo pedagogė (auklėtoja)
Vaikai ne šiaip sau klausinėja, ar juos mylime. Jiems maža tuo tikėti, jie nori tai žinoti. Jie turi tokią teisę – mėgautis švelnumu, patirti gerumą.
Danutė Rupeikienė
Vyresnioji matematikos mokytoja
Džiaugiuosi, kad dirbu Voveriškių mokykloje. Tai mokykla, kurioje aš pati mokiausi ir mokėsi mano vaikai.
Siekiu, kad mano mokiniai suprastų, kad matematika ne tik puiki mankšta smegenims, bet ir padeda spręsti gyvenimiškas situacijas, priimti loginius ir pamatuotus sprendimus.
Gita Baltutienė
Lietuvių kalbos mokytoja – metodininkė
Esu nedidelės mokyklos mokytoja ir tuo džiaugiuosi. Būtent mažos mokyklos bendruomenė leidžia man patirti tikrą kasdienį mokymo ir mokymosi, bendravimo džiaugsmą. Dirbdama nedidelėje klasėje galiu greitai reaguoti į kiekvieno mokinio mokymosi pergales ir pralaimėjimus, galiu kiekvieną paskatinti ir „stumtelėti“ mokymosi aukštumų link. Kas gali mokytojai teikti dar daugiau džiaugsmo, nei galimybė matyti, kaip mokiniai duotu mokymosi įrankiu „gaudo savąjį laimikį“.
Mano moto: „Netgi stovintis laikrodis dukart per parą rodo teisingą laiką“. (P. Coelho)
Greta Šarauskienė
Ikimokyklinio ugdymo pedagogė (auklėtoja)
Darbas su mažais vaikais man labai įdomus. Aš žiūriu į vaiką kaip į asmenybę ne savo, o tiesiog jo paties akimis, nes vaiko pasaulis daug spalvingesnis, emocingesnis, paprastesnis… Jam daug lengviau augti ir vystytis tada, kada ugdytojas tampa jam artimu draugu, turi bendrų tikslų ir siekių.
Jolanta Mituzienė
Pradinio ugdymo mokytoja
Mano moto: „Suteik kiekvienai dienai šansą tapti gražiausia tavo gyvenimo diena“. M. Tvenas
Jurgita Levanaitienė
Lietuvių kalbos ir rusų kalbos vyresnioji mokytoja
Myliu knygą, žaviuosi skaitymu.“Kada nors knygos atėjimas pas žmogų bus prilygintas dieviškosios ugnies pagrobimui – nes kuo gi mes ginamės nuo tamsos ir smurto žvėrių, jei ne knyga, kuo sušildom sugrubusią sielą, kieno, jei ne knygos šviesa mus vedė ir veda pasaulio ir pačių širdies labirintais.”( J. Marcinkevičius).
Monika Daugirdaitė
Ikimokyklinio ugdymo pedagogė
Apie tokį darbą jau svajojau mokyklos suole, rašiau apie tai rašinėlius ir puoselėjau visas viltis. Šiandien, kada aš jau dirbu mėgiamą darbą, galiu tvirtai teigti, kad tai yra, būtent, tai apie ir svajojau! Kiekviena diena darbe yra nenuspėjama, kas kart vis įdomesnė, pilna juoko ir nuotykių, mažų nukritimų ir nuoširdžių ašarų. Labai džiaugiuosi galėdama prisidėti prie vaikų ugdymo ir būti jų maža Kelrodė žvaigdžė.
Stasys Dereškevičius
Mokytojui svarbu save pažinti ne tik kaip žmogų, bet ir kaip profesionalą, žinoti, kas jam geriau pavyksta ir kas prasčiau, įsisąmoninti savo profesinius uždavinius, tikslus, profesinės veiklos vietą gyvenime. Mokytojo asmenybė negali būti atskiriama nuo jo profesinių gebėjimų.
Man mokytojo darbas yra aktyvumas, energija, iššūkis ir drąsa. Tai neleidžia sustoti, skatina augti, domėtis absoliučiai viskuo ir visada.
Pratinu mokinius domėtis įvairiomis sritimis. Priėjimas prie kiekvieno vaiko ir radimas kelio į jį jau yra kūryba, paslaptis, kurią įmanoma atspėti tik kantriai dirbant ir labai daug stebint.
Vita Bernotienė
Specialioji pedagogė, logopedė – metodininkė
Džiaugiuosi dirbdama pačioje šauniausioje – Voveriškių mokykloje.
“Ką norima įvesti į gyvenimą, tą reikia pirmiausia įvesti į mokyklą”
Vokiečių filosofas Wilhelm von Humboldt