Tel.: (8 41) 37 75 24, mob.: +370 620 91 225


Projektas ,,Visos dienos mokyklos veiklų vystymas Šiaulių rajono ugdymo įstaigose”
Projekto kodas: 26-007-P-0001.
Projekto partneris: Šiaulių r. Voveriškių mokykla.
Projekto vertė: 2 200 917,29 Eur.
Projekto finansavimo šaltiniai: ES fondų lėšos, Šiaulių rajono savivaldybės biudžeto lėšos.
Šiaulių rajono savivaldybė nuo 2024–2025 m. pradžios pradėjo taikyti visos dienos mokyklos modelį (I pailgintos mokymosi dienos) ugdymo įstaigose, tame tarpe ir Voveriškių mokykloje. Poreikį plėsti VDM paslaugas turėtų ganėtinai daug ugdymo įstaigų rajone, tačiau didesnis poreikis VDM paslaugoms ypatingai jaučiamas šalia Šiaulių m. esančiose
ugdymo įstaigose, nes didžioji dalis šių gyvenviečių tėvų (globėjų, rūpintojų) dirba Šiaulių mieste, tad vaikams reikalinga veikla ir priežiūra visą dieną. Tokia yra ir Voveriškių gyvenvietėje esanti mokykla, kuri iš kitų Šiaulių r. sav. BUM, dirbančių pagal VDM modelį, išsiskiria tuo, kad VDM veiklų mokykloje ir ne mokykloje neformaliojo vaikų švietimo veiklų nelankančių ugdytinių dalis yra didžiausia (net 62,5 proc. nuo bendro mokinių skaičiaus). Be to, kokybiškoms VDM paslaugoms teikti mokykla neturi kokybiškų erdvių (šiuo metu 26 vaikams VDM paslaugos teikiamos arba mokyklos I a. koridoriuje, arba mokyklos kieme). Savo ruožtu, Voveriškių mokyklos ugdytinių tėvai (globėjai, rūpintojai) yra išreiškę norą plėtoti VDM paslaugas. Tad negerinant sąlygų, VDM veiklas lankančių mokinių skaičius Voveriškių mokykloje, gali mažėti, tad nebūtų sudaromos vienodos mokymosi starto galimybės visiems vaikams (labiausiai – pažeidžiamoms visuomenės grupėms). Voveriškių mokykla pasižymi ir sudėtingesniu socialiniu kontekstu – mokinių su spec. ugdymosi poreikiais dalis yra didesnė nei Šiaulių r. sav. vidurkis, nemokamą maitinimą mokykloje gauna daugiau nei pusė ugdytinių, keletas mokinių mokosi pagal individualizuotas programas.
Projekto tikslas – visos dienos mokyklos erdvių sukūrimas ir pritaikymas pradinio bei pagrindinio ugdymo programas vykdančiose švietimo įstaigose Šiaulių rajono savivaldybėje.
Projekto tikslinė grupė – Šiaulių r. sav. gyvenantys vaikai ir mokiniai nuo 6 iki 13 metų. Tikslinės grupės dydis – 3314 asmenys (2025 m. sausio 1 d. duomenimis). Ši tikslinė grupė yra tiesioginiai naudos gavėjai. Šios tikslinės grupės poreikiai susiję su galimybe naudotis sukurta ir pritaikyta VDM infrastruktūra ir (arba) su galimybe dalyvauti VDM veiklose ugdymo įstaigoje, kurioje jie yra ugdomi.
Projekto veiklos: Visos dienos mokyklos (toliau – VDM) erdvių įrengimas ir pritaikymas Šiaulių rajono ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio bei pagrindinio ugdymo įstaigose. VDM erdvės planuojamos ir paslaugos numatomos išplėsti
Planuojamame pastatyti priestate, adresu Ringuvos g. 4, Voveriškių k., kuris koridoriumi bus sujungtas su pagrindiniu
mokyklos pastatu (korpusu). Priestate planuojama įsteigti 1 VDM grupę (30-iai asmenų per metus). Bus įsigyjama baldai ir įranga.
Projekto rezultatai – Įgyvendinus projektą, projekto metu sukurtais rezultatais (išplėsta VDM paslaugų infrastruktūra ir pačiomis paslaugomis Voveriškių mokykloje) galės naudotis visi Šiaulių rajono savivaldybės teritorijoje gyvenantys vaikai, ugdomi Voveriškių mokykloje.
![]()

PROJEKTAS „IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ VEIKLOS TOBULINIMAS, DIEGIANT IKT TECHNOLOGIJAS IR STEAM METODUS“
Projekto vykdymo laikas nuo 2019-10 mėn. iki 2021- 10 mėn.
Projekto dalyviai: – Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokykla; – Kelmės rajono Tytuvėnų vaikų lopšelis-darželis; – Telšių r. Varnių Motiejaus Valančiaus gimnazija; – Šiaulių lopšelis-darželis „Berželis“ ir Šiaulių r. Voveriškių mokykla.
Projekto tikslas: pagerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybę, skatinant pokyčius projekte dalyvaujančių mokymo įstaigų veikloje.
Ugdymo kokybės gerinimo idėja grindžiama JAV ikimokyklinio ugdymo įstaigose taikoma metodika „Prie-K for All’s“, kuri skatina vaikų matematinio ir gamtamokslinio raštingumo ugdymą, naujas žinias perteikiant žaidimų būdu. Jau parengta ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų aplinkos pažinimo ir skaičiavimo gebėjimų ugdymo, integruojant IKT technologijas, STEAM metodus bei lauko pedagogikos principus metodinė medžiaga. Pedagogai mokymų metu supažindinami su parengtos metodinės medžiagos praktinio taikymo galimybėmis. Praktiškai įgyvendinamos metodinėje medžiagoje pateiktos metodinės rekomendacijos, koreguojamas mokyklos veiklos tobulinimo veiksmų planas, atnaujinamas ugdymo turinys pagal mokyklos poreikius bei strateginius tikslus.
Numatomas rezultatas: mokykla atnaujins ugdymo turinį ir įdiegs naują ugdymo proceso organizavimo modelį, skatinantį vaikų matematinį ir gamtamokslinį raštingumą bei vaikų tiriamosios ir kūrybinės technologinės veiklos gebėjimus integruojant IKT technologijas, STEAM metodus ir lauko pedagogikos principus.
Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis

Europos Sąjungos struktūrinių fondų projektas LECTIO DE VIA/Skaitymo kelias 2017-2020
Projekto „LECTIO DE VIA/Skaitymo kelias“ tikslas – tobulinti 7–8 klasių mokinių skaitymo įgūdžius parengiant lietuvių kalbos ir kitų mokomųjų dalykų (matematikos, istorijos, geografijos, biologijos, fizikos, chemijos) integruotų pamokų ciklus.
Projektas “Lectio de Via / Skaitymo kelias

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Šiaulių r. Voveriškių mokykla dalyvauja įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų projektą „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“
Šiaulių r. Voveriškių mokykla 2017–2020 m. dalyvauja ES projekte „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001). Projekto tikslas didinti mokyklos veiklos efektyvumą modernizuojant gamtos ir technologinių mokymo(si) aplinką. Į mokyklą jau atkeliavo ne vieną tūkstantį kainuojančios mokymo priemonės, ugdymo procesas tampa dar kokybiškesnis, labiau įtraukiantis mokinius.
Projekto metu 1–4 bei 5-8 klasių mokiniai aprūpinami gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonėmis bei įrangos komplektais.
Projekto įgyvendinimas prisideda prie gamtos ir technologinių mokslų populiarinimo, šių dalykų ugdymo kokybės, didina mokyklos veiklos efektyvumą.
Nuoširdžiai džiaugiamės, kad šių metų mokyklos 4 klasės mokinių pasaulio pažinimo, o 6 ir 8 klasių gamtos ir socialinių mokslų nacionaliniai mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatai lenkia ne tik šalies vidurkį, bet ir didmiesčių mokyklų mokinių pasiekimus.